Vă mulțumim că sunteți clientul nostru și că ați achiziționat de la noi. Dacă ați ajuns pe această pagină înseamnă că produsul pe care l-ați achiziționat nu este conform dorințelor dumneavoastră și doriți să-l returnați. Puteți face acest lucru în termen de 14 zile de la data livrării, urmând instrucțiunile de mai jos:
NU trimiteţi produse de retur decât după ce aţi completat formularul de retur de aici, în care să ne informati despre dorința de a returna produsul.
Coletele cu plata la destinatar sau cele cu Ramburs nu vor fi primite fără nicio excepţie.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zille calendaristice de la primirea produsului său.
Conform Ordonanţei de Urgenţă Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator, iar coletele trimise prin POȘTA ROMÂNĂ vor fi ridicate doar dacă vor fi livrate la sediul nostru. Dacă primim aviz cu ridicare din sediul poștal de care aparținem, acestea nu vor fi ridicate! Coletele trimise prin curier rapid se livrează la sediu. Coletele nu se returnează cu ramburs sau plata transportului la destinatar, in caz contrar NE REZERVĂM DREPTUL DE A REFUZA COLETUL!!!
Produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile şi documentele care l-au însoţit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, şocuri, urme de folosire excesivă şi/sau intervenţii neautorizate etc. Dacă produsul prezintă urme de uzură, dar poate fi recomercializat, va fi reținut un procent de 20% din contravaloarea acestuia pentru a putea fi ulterior recomercializat ca și produs reambalat/folosit.
Pentru a beneficia de returul produselor în 14 zile, trebuie să ne inștiințați telefonic sau pe mail la comenzi@shoplandia.ro sau completând formularul de retur, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data ridicării/primirii produsului. Retururile după 14 zile nu sunt luate în considerare. Termenul de 14 zile se referă la perioada de timp scursă între momentul primirii produsului de către client şi solicitarea de retur în care se solicită înlocuirea/rambursarea, rezolvarea situaţiei respectiv luarea lacunoştinţă a solicitării, comunicarea numărului de retur, procesarea, soluţionarea şi trimiterea unui produs înlocuitor/rambursarea poate dura mai mult decât perioada specificată, însă aceasta nu seadaugă la perioada maximă iniţială de 14 zile, solicitarea clientului se încadrează în continuare în perioada de retur.
Returul produselor se poate face prin curier, dar nu înainte de a solicita returul şi a primi acceptul din partea noastră.
După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru, vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă recepţionarea coletului.
Dacă returnaţi vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită prin metoda de plată utilizată iniţial de dumneavoastră, cu excepţia taxei de transport pentru retur. Cumpărăturile achitate cu cardul vor fi, în majoritatea cazurilor, rambursate către cardul dumneavoastră, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunicaţi coordonatele dumneavoastră bancare (cod IBAN).
Pentru a adăuga datele bancare chiar dumneavoastră în formularul de retur completaţi numărul de cont IBAN în care doriţi rambursarea. În caz că nu aţi completat numărul de cont acesta va fi solicitat în scris într-un email sau telefonic după primirea returului expediat de dumneavoastră la depozitul nostru.
Costurile de transport NU sunt suportate de către shoplandia.ro.
Returnarea banilor se face în termen de maximum 14 zile din momentul în care am recepţionat produsul şi aţi furnizat codul IBAN în care se va rambursa contravaloarea produselor .
Pentru comenzile plătite online cu card bancar suma va fi returnată pe acelaşi card utilizat la tranzacţionare, în decurs de maxim 14 zile de la acceptarea returului.
În cazul în care au fost achiziţionate mai multe produse de acelaşi fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat, restul cantităţii este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.
Va rugăm ca în momentul expedierii coletul să conţină următoarele documente/date:
1. Numele pe care s-a făcut comandă.
2. Numărul comenzii
3. Numărul de retur (numărul comunicat pe mail în momentul completării formularului de retur). Pentru coletele trimise prin Curier vă rugăm să completaţi pe scrisoarea de transport (AWB) numărul de retur .
Nu se pot returna produse aflate în una sau mai multe dintre următoarele situaţii:
a. Produsul a fost adus pe "comandă specială" (COMANDĂ SPECIALĂ este definită că fiind lista de produse comandată de către Beneficiar şi care nu se află în stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme şi a plăţii unui avans, în termenii agreaţi de părţi. Furnizorul îl va informa pe Beneficiar dacă oricare dintre produsele comandate constituie Comandă Specială.)
b. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc
Retur DOA : În eventualitatea în care produsul achiziţionat este nefuncţional sau prezintă vicii de fabricaţie, acesta va fi înlocuit cu un produs funcţional, cu condiţia notificării în SCRIS (nu telefonic) la adresa comenzi@shoplandia.ro a PIRAMED S.R.L. în termen de 48 de ore de la primirea produsului. Notificarea scrisă trimisă la comenzi@shoplandia.ro trebuie însoţită de dovezi ale constatării defectului respectiv poze, filme video, etc. Termenul de 48 ore se referă la perioada de timp scursă între momentul constatării defectului de către client şi trimiterea informării în care se solicită înlocuirea, rezolvarea situaţiei respectiv luarea la cunoştinţă a solicitării, procesarea, soluţionarea şi trimiterea unui produs înlocuitor poate dura mai mult decât perioada specificată, însă aceasta nu se adaugă la perioada maximă iniţială de 48 ore, solicitarea clientului se încadrează în continuare în perioada de retur.
Nu se acceptă returul produselor pentru accesorii lipsă sau pentru alte motive care sunt prezentate în starea produsului. Pentru această categorie de produse contravaloarea se returnează doar în următoarele condiţii:
- produsul se defectează în perioada de garanţie prevăzută;
- defectul nu poate fi remediat într-un interval de 15 zile lucrătoare;
- produsul defect nu poate fi înlocuit cu un produs similar.
De reţinut:
În cazurile în care produsele returnate prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).